تقصیر 2 بخوانید و نظر بدهید

خلاصه، این برنامه چند ماهی بود تا اینکه رویا دانشگاه قبول شد.

این شروعی بود برای عوض شدن رویا!!!

منم هر جور حساب کردم دیدم رویا با اعتقادات من کاملا فرق کرده.(البته از اول هم خیلی پایبند به یکسری مسائل نبود).

        چند تا مسافرت رفتیم شمال!اونجا بود که مامانم فهمید رویا عوض شده.

توی یک عروسی ما بودیم ، رویا اینا هم بودن.اومد پیشم گفت بیا برقصیم.گفتم: نه! لباست آبرو ریزی هستش. من جای رویا از لباس پوشیدنش خجالت کشیدم !خانوم میگفت مگه چشه؟

روزی از روزهای خدا، من رفتم مغازه یکی از همکلاسی های دوران مدرسم(دفتر فنی داره).دیدم رویا از اونجا اومد بیرون.

رفتم تو و از دوستم پرسیدم :

این دختره چیکار داشت ؟ گفت :بابا دوست دخترمه !

من کف کردم.حرفی دیگه نداشتم.رویا رو زیر نظر گرفتم.چند ماه بعد شنیدم رویا خونه دوست پسرش بوده، باهاشم خوابیده!!!

به گفته همون دوست پسرش کاری باهاش نکردم وقتی دیدم دختر و چیزی بلد نیست.

من مثل دیوانه ها سه هفته ای به بهانه مسافرت رفتن خونه نیامدم.

بعد سه هفته اومدم تهران.بعد این ماجرا گفتم رویا برام به یک رویا تبدیل شد.!!ترجیح می دم نگم چه فکرایی توی سرم بود تو اون مدت.

بعد تقریبا یک ماه رویا اومد سراغم.فهمیده بود منم فهمیدم.

آخ داشت یادم می رفت بگم که مامان رویا قضیرو فهمیده بود و اون گیر داده بوده که باید ببرمش دکتر زنان(معلومه مال چه کاری).مامانم اینا جلوشو گرفته بودن گفته بودن زشته !

رویا شروع کرد صحبت کردن با من، ولی من رفتم.

شب sms داد که من تورو فراموش نمی کنم.من کاری نکردم.از خدا خواستم تو اون دنیا برسم بهت.... .

ادامه دارد...

 

 

 

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 16:17

چی بگم؟؟ بعضی موقعها معلوم نیس تقصیر کیه؟؟ تقصیر اون که صبر نکرد و هوس باز شد
یا تقصیر شما که زودتر بهش نگفتین تا اون تو این ورطه نیفته!

دادا دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 16:05

باباجون میگم خوشگلی !!
اخه مشتی واسه تو مگه دختر کمه که گیر دادی به این ایکبیریا ولش کن بابا اه اه اه
همون بهتر که بهش زودتر نگفتی چون بعد از ازدواج میرفت زیر هاشم جون اون وقت خودم سیراب شیردونشو میکشیدم بیرون دادا .
ورطه مرطرم ولش کن این دخترا دنبال بهونه میگردن که قضیه رو به گه بکشن بعد بگن تقصیر تو بود دادا.
بیخیال جیگر خودتو عشقه
دادا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد